Mijn Account
Bekijk hier de training(en) en programma('s) waarvoor je bent aangemeld.
Veel gestelde vragen
Heb je problemen met inloggen? Of loop je ergens anders tegenaan? Lees dan eens de veelgestelde vragen hieronder. Mogelijk ben je dan gelijk geholpen. Staat jouw vraag er niet bij? Of werkt de voorgestelde oplossing niet? Neem dan contact op, dan help ik je graag verder.
Geen probleem! Vanaf het scherm waar wordt gevraagd om jouw mailadres en wachtwoord kun je altijd een nieuw wachtwoord aanvragen.
Klik hiervoor op de link 'Wachtwoord vergeten'. Je komt dan in een volgend scherm waar je het mailadres in kunt vullen waarmee je bij ons staat ingeschreven.
Je ontvangt dan per mail een link om jouw wachtwoord opnieuw in te stellen!
Soms kan het voorkomen dat de mail die wordt verzonden vanuit de website in jouw spambox terecht komt. Mogelijk staat hij hier dus tussen. Bij Gmail en Hotmail adressen kan het soms iets langer duren voor een mail binnenkomt.
Heb je na 10 minuten nog geen mail ontvangen en zit hij ook niet in de spam? Neem dan even contact met ons op, dan resetten wij jouw wachtwoord voor je!
Om de inhoud van websites snel te kunnen laden werken browsers met Cache. Een deel van een website wordt dan opgeslagen in jouw browser zodat de informatie niet steeds opnieuw ingeladen hoeft te worden. Soms kan het echter voorkomen dat jouw browser nog oude informatie laat zien. Hij 'denkt' dan dat jij nog geen toegang hebt tot de cursus. Je kunt jouw browser dan vragen om de Cache leeg te gooien en de actuele informatie opnieuw binnen te halen. Meer uitleg hierover en hoe je dat doet in Chrome kun je zien in deze volgende video.
Je kunt ook altijd een incognito tabblad in jouw browser gebruiken om dit soort problemen te voorkomen.
Soms moeten lessen in een bepaalde volgorde gekeken worden en moet dus eerst een voorgaande les afgerond zijn voor je verder kunt. Je kunt aangeven dat je een les hebt gekeken door deze als 'voltooid' te markeren.
Heb je dat al gedaan en krijg je nog steeds de melding dat je niet verder kunt? Dan speelt er mogelijk een Cache probleem.
Om de inhoud van websites snel te kunnen laden werken browsers met Cache. Een deel van een website wordt dan opgeslagen in jouw browser zodat de informatie niet steeds opnieuw ingeladen hoeft te worden. Soms kan het echter voorkomen dat jouw browser nog oude informatie laat zien. Hij 'denkt' dan dat jij nog geen toegang hebt tot de cursus. Je kunt jouw browser dan vragen om de Cache leeg te gooien en de actuele informatie opnieuw binnen te halen. Meer uitleg hierover en hoe je dat doet in Chrome kun je zien in deze volgende video.
Je kunt ook altijd een incognito tabblad in jouw browser gebruiken om dit soort problemen te voorkomen.